Loading...
Skip to Content

Stagiu de specializare ”Strategii de comunicare și dezvoltare personală”

Forma de desfășurare: Cu frecvență/online (modular)
Durata: 5 zile

Grup țintă: Personalul din structurile Ministerului Afacerilor Interne și alte instituții cu atribuții în domeniul Schengen.

Categoria cursului:
Curs pentru dezvoltarea carierei – stagiu de formare. Certificatul de absolvire este recunoscut în cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

Cod curs - Planificare serii
• CLSCPTS – 94: mixt - 3 serii* 63 cursanți

Competențe generale:
• Comunică eficient în scopul unei relaționări optime în context profesional.

Competențe specifice:
Interpretează situațiile de comunicare în scopul identificării soluțiilor optime de rezolvare a problemelor.
Aplică metode și tehnici de creștere a eficienței personale în plan comunicațional și relațional.

Tematică abordată:
• Procesul comunicării – delimitări conceptuale;
• Distorsiuni în calea comunicării eficiente. Erori perceptive;
• Munca în echipă;
• Managementul timpului;
• Managementul conflictelor;
• Comunicarea asertivă;
• Cunoașterea și autocontrolul emoțiilor;
• Gestionarea relațiilor cu persoanele dificile;
• Managementul stresului.

Beneficiile participării la sesiune:
Stagiul de pregătire își propune dezvoltarea competențelor în domeniul managementului personal și al relațiilor interpersonale, respectiv dezvoltarea acelor abilități ce permit creșterea potențialului adaptativ și a disponibilității individuale pentru dezvoltare, cu impact direct în eficientizarea gradului de cooperare si relationare în context profesional. Acesta este proiectat în baza unor obiective cu caracter aplicativ-practic și a unui conținut informațional complex. La finalul formării, cursanții vor avea competențe de de analiza a situatiilor dificile sub aspectul adaptabilității individuale și al cooperării în scopul identificării soluțiilor optime de rezolvare a problemelor.
De asemenea, vor utiliza adecvat metode și tehnici de creștere a eficienței personale în plan comunicațional și relațional. Toate aceste abilități au rol fundamental în dezvoltarea unui climat de relaționare centrat pe eficiență, atât sub aspectul calității, cât și al satisfacției în muncă.