Loading...
Skip to Content

Stagiu de perfecționare ”Comunicare Managerială”

Forma de desfășurare: Cu frecvență (compact)
Durata: 5 zile

Grup țintă: Personal din structurile Ministerului Afacerilor Interne și alte instituții cu atribuții în domeniul Schengen.

Categoria cursului:
Curs pentru dezvoltarea carierei – stagiu de formare. Certificatul de absolvire este recunoscut în cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

Cod curs - Planificare serii
• CLSCPTS – 96: personal conducere - 2 serii* 40 cursanți

Competențe generale:
• Comunică eficient în scopul implementării leadershipului bazat pe intenție.

Competențe specifice:
• Competența 1. Interpretează, din perspectiva leadershipului bazat pe intenție, situații concrete de comunicare și relaționare interpersonală.
• Competența 2. Utilizează tehnici de comunicare menite să eficientizeze algoritmul muncă de execuție – muncă de decizie

Tematică abordată:
• Noțiuni despre leadership. Leadership bazat pe intentie;
• Comunicarea organizațională;
• Mecanisme pentru răspândirea controlului;
• Mecanisme pentru răspândirea competenței;
• Mecanisme pentru răspândirea clarității organizaționale;
• O noua metodologie de organizare a algoritmului muncă de execuție – muncă de decizie;
• Mecanisme de comunicare managerială situațională – Inițiativa în comunicare;
• Mecanisme de comunicare managerială situațională - Colaborarea;
• Mecanisme de comunicare managerială situațională – Angajamentul;
• Mecanisme de comunicare managerială situațional – Finalizarea muncii;
• Mecanisme de comunicare managerială situațională – Îmbunătățirea și conexiunea.

Beneficiile participării la sesiune:
Stagiul de pregătire își propune dezvoltarea competențelor în domeniul comunicării și gestionării eficiente a resursei umane de către personalul cu atribuții manageriale. Acesta este proiectat în baza unor obiective cu caracter aplicativ-practic și a unui conținut informațional complex.
La finalul formării cursanții vor avea dezvoltate competențe de analiză și interpretare a situațiilor concrete de relaționare interpersonală mai ales din perspectiva leadershipului bazat pe intenție. De asemenea, vor putea aplica mecanisme de delegare a competenței și clarității organizaționale, precum și tehnici de comunicare menite să crească capacitatea de a lua decizii a membrilor echipei pe care o coordonează, prin recunoașterea și valorificarea potențialului individual. Aceste competențe de comunicare sunt orientate spre eficientizarea climatului organizațional, cu impact la nivel motivațional și al satisfacției profesionale.